donderdag 20 november 2014

How to Move- plan

H o w 2 M o v e p l a n

Mijn concrete 12 maanden doel/resultaat i.r.t. mijn passie/droom/ambitie is (SMART formuleren):
Over 12 maanden kan ik zelf een onderzoek van A t/m Z uitvoeren voor mijn stagebedrijf en hieruit passend communicatieadvies geven.

Mijn tussenresultaat over 6 maanden is:
Over 6 maanden heb ik de interne en externe omgeving, en concurrentie van mijn stagebedrijf uitgebreid in kaart gebracht.

Mijn tussenresultaat over 3 maanden is:
Over 3 maanden heb ik ben ik begonnen aan het analyseren van de concurrentie.

Mijn tussenresultaat over 1 maand is:
Over 1 maand heb ik een goede start gemaakt met het analyseren van het bedrijf en haar directe omgeving.

Mijn acties komende week zijn:
Een begin maken aan het analyseren van het bedrijf doormiddel van het opvragen van alle interne informatie.

Mijn acties vandaag zijn:
Vorige marketing/communicatie plannen doorspitten en de website uitkammen.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten