donderdag 20 november 2014

Stageformulier


In je stage ga je aan de competenties van de opleiding werken. Het betreft de competenties:

Verplicht: 
·       Analyseren en onderzoeken
·       Plannen en organiseren
·       Creëren en realiseren
·       Representeren

Facultatief:
·       Adviseren
·       Innoveren

STAGE WERKZAAMHEDEN
Beschrijf per competentie welke werkzaamheden of activiteiten je naar verwachting gaat uitvoeren om aan deze competentie te werken. Beschrijf daarnaast waar jij je per competentie in het bijzonder op wilt richten door een SMART doel hiervoor te formuleren. Dit doel gaat niet over de hele competentie en is juist heel specifiek. Bij de zelfanalyse beschrijf je meerdere doelen. In de beoordeling van het goedkeuren van de stage-aanvraag kun je lezen aan welke eisen je leerdoelen moeten voldoen.
Competentie Analyseren en onderzoeken – externe omgeving
Werkzaamheden: analyseren nieuwe bloggers in de markt, onderzoeken haalbaarheid evenementen.

SMART doel: Aan het einde van mijn stage wil ik zo efficient mogelijk deskresearch kunnen uitvoeren doormiddel van het internet.

Competentie Plannen en organiseren:
Werkzaamheden: Organiseren van PR-evenementen, plannen van werkafspraken met klanten

SMART doel: Aan het einde van mijn stage wil ik weten hoe ik een PR-evenement moet organiseren.

Competentie Creëren en realiseren:
Werkzaamheden: Creëren van nieuwe klantrelaties, realiseren van evenementen.

SMART doel: Aan het einde van mijn stage wil ik nieuwe klanten kunnen benaderen en klantrelaties creëren.

Competentie Representeren:
Werkzaamheden: Op evenementen en bijeenkomsten het gezicht van het merk zijn.

SMART doel: Aan het einde van mijn stage wil ik dat So PR vind dat ik het bedrijf goed kan representeren.

Competentie Analyseren en onderzoeken - zelfanalyse
Werkzaamheden: organiseren, onderzoeken, presenteren

SMART doel 1: Aan het eind van mijn stage wil ik een evenement kunnen organiseren
SMART doel 2: Aan het eind van mijn stage wil ik de context van mijn bedrijf kunnen onderzoeken
SMART doel 3: Aan het eind van mijn stage wil ik zelfverzekerd kunnen presenteren

Competentie Innoveren en Competentie Adviseren
Eventueel voeg je ook nog leerdoelen toe mbt Innoveren en/of Adviseren, dit zijn de facultatieve competenties
SMART doel: Aan het eind van mijn stage wil ik passend communicatieadvies kunnen geven naar aanleiding van een onderzoek.


Toelichting op competenties en SMART doelen
Opmerking voor de bedrijfsmentor: Tijdens de stage staat de ontwikkeling van de verplichte competenties van niveau 2 naar niveau 3 centraal. Daarbij gaat het om de zichtbare groei bij de student, niveau 3 hoeft niet op alle leerdoelen behaald te worden. Deze groei laat de student in de stageverslagen en de bewijzen verzameld in een digitaal portfolio tonen aan op welk niveau de student heeft.
Opmerking voor de student: Let erop dat je je per competentie dus niet alléén richt op jouw SMART doel, maar dat je tijdens al je werkzaamheden aan die competenties werkt en hiervoor bewijzen aanlevert.

STAGE OPDRACHT
Beschrijf hieronder zo volledig mogelijke de specifieke stageopdracht(en) en/of project(en) die jij als student zelfstandig gaat uitvoeren, naast de werkzaamheden in het kader van de meeloopstage. Geef ook aan hoe deze opdracht aansluit bij de genoemde competenties en de eigen SMART doelen.

Mijn stageopdracht:
Het opzetten van een onderzoek en dat van A t/m Z uitvoeren. Dit houdt in de opzet, uitvoering en evaluatie. Het onderzoek moet leiden naar toepasbare communicatieadviezen voor de organisatie.


Bij welke competenties sluit mijn stageopdracht aan?
Analyseren en onderzoeken, realiseren en adviseren.

Bij welke leerdoelen sluit mijn stageopdracht aan?
Aan het einde van mijn stage wil ik zo efficient mogelijk deskresearch kunnen uitvoeren doormiddel van het internet.
Aan het eind van mijn stage wil ik de context van mijn bedrijf kunnen onderzoeken
Aan het eind van mijn stage wil ik zelfverzekerd kunnen presenteren
Aan het eind van mijn stage wil ik passend communicatieadvies kunnen geven naar aanleiding van een onderzoek.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten